Zelfs met de grootste kwaliteitszorg die we aan uw bestelling geven kan het gebeuren dat we gebroken tegels niet opmerken bij het klaarmaken van uw order. Ook tijdens het transport van ons magazijn tot uw leveringsadres kan er iets misgaan. Ondanks onze gedreven kwaliteitscontrole is het toch steeds mogelijk dat u beschadigde of gebroken tegels ontvangt.

Een klein aantal, tot 5%, is normaal te noemen en is berekend bij de courante 10% snijverlies & reserve. Deze 5% komt niet in aanmerking voor de breukgarantie, zorg ervoor dat uw tegelzetter deze stukken als snijstukken gebruikt. (1 op 20 tegels). Indien nodig wisselen we, als service naar onze klanten, hoeveelheden die boven de normale 5% gebroken zijn kosteloos om.

Wat te doen bij meer dan 5% breuk:
De geleverde tegels dienen binnen 72 uur na levering te worden gecontroleerd, eventuele breuk (>5%) of beschadiging kan gereclameerd worden per e-mail (mail@tegelcentrumweert.nl) met een duidelijke omschrijving en foto’s, vermeld hierbij ook uw naam en klantnummer.